VI UDFORDRER BRANCHENS MYTER
DET ER EN DEL AF VORES DNA AT GØRE OS
EKSTRA UMAGE
Du oplever sikkert, at I skal skifte køkken tit for at opleve variation, at frokostbudgettet ikke rækker til gode råvarer fra friland eller at maden er bedre i prøveperioden.
I Gastronomiet udfordrer vi myterne.
MYTE: prisen levner ikke plads til råvarer af høj kvalitet
Sludder og vrøvl.
Det handler om at gøre sig umage. Og om at være omhyggelige, når man køber ind samt om en god portion faglighed.
Og det handler om ikke at gå på kompromis.
VI HAR EGNE FRILANDSGRISE, DYRKER GRØNTSAGER og laver alt selv
I Gastronomiet kan du derfor opleve kød af høj kvalitet, både fra vores frilandsgrise, men også kylling fra små gårde og Hereford oksekød fra fritgående dyr.
Vores grøntsager kommer ofte direkte fra marken, vi arbejder med friske råvarer og vi tilbereder nænsomt, så vi undgår svind samt får den bedste smag frem i hver råvare.
Og så springer vi led over, når vi handler ind. Vi handler direkte. Det sikrer den bedste pris og gør det muligt, at bruge råvarer af høj kvalitet. Uden at frokostprisen stikker af.
MYTE: MAN SKAL SKIFTE FROKOSTKØKKEN TIT FOR
AT FÅ VARIATION
Vi kan sagtens forstå præmissen. Men det er langt fra sandt!
Det kan føles naturligt, at et køkkenskift kan løse en utilfredshed. Men kan det tænkes, at køkkenet ikke er varieret nok? At der ikke bliver lyttet til jeres behov? Og at produktet ikke udvikler sig?
Vores gennemsnitlige kunde bliver i 4 år og mange har været med i mere end 10 år
Vores kunder bliver længe og det er vi naturligvis glade for.
Vi arbejder fokuseret for at lære jer godt at kende, for at skabe stor variation hver dag og for aldrig at tage jeres tilfredshed for givet.
Og så arbejder vi hele tiden på at udvikle produktet, så I oplever, at produktet følger med jeres behov og med tiden.
Så er det jo heller ikke nødvendigt at skifte i tide og utide.
MYTE: FROKOSTEN ER MEGET BEDRE
I PRØVEPERIODEN
Det ville jo være skørt, hvis det var sandt.
Men vi kan da godt genkende, at nogle køkkener føler sig fristede til at pynte lidt på det hele i prøveperioden.
Det gør vi ikke.
HOS OS ER PRØVEPERIODEN PRÆCIS SOM DEN NORMALE FROKOST - HVERKEN MERE ELLER MINDRE
Hvad enten I har besluttet at prøve os i en periode - eller I er fast kunde, så kan I trygt stole på, at vi gør os lige umage hele tiden. Uanset hvad.
Vi spørger ind, lytter og tilpasser gerne i prøveperioden.
Det er jo en del af det at være kunde hos os. Og vi gør ikke mere ud af prøveperioden end af hverdagen, for det synes vi ikke er en måde, at starte et langt og tillidsfuldt forhold på.
Så I kan forvente god mad i prøveperioden. Også når I fortsætter som fast kunde.
MYTE: KØKKENET KAN IKKE NÅ
AT LAVE MADEN FRISK PÅ DAGEN
Det lyder jo næsten tosset. At frokosten skulle være tilberedt op til flere dage før I modtager den?
Men ikke desto mindre er det desværre sådan i nogle tilfælde. Et forhold, der ikke tales så meget om, men som sparer personale og giver fleksibilitet.
Det sker ikke hos os!
VI HAR ALTID LAVET MADEN FRISK PÅ DAGEN -
OG DET FORTSÆTTER VI MED
Vi holder af det frisklavede og det hjemmelavede. Vi står gerne meget tidligt op for at sikre, at maden er tilberedt på dagen. Og vi har meget personale i vores køkken. Faglært personale, som får noget fra hånden.
Vi bruger fersk kød og fisk. Vi modtager friske grøntsager og vores køkkenteam knokler fra tidlig morgen for at få frokosten ud til tiden.
Altid frisklavet!
Vi fortæller gerne meget mere.
Vil du høre mere så giv os dine kontaktinformationer, så vi kan fortælle mere om os selv og indlede en god dialog.
Vi ser frem til at lære dig at kende.